מי זקוק להובלת משרדים

מעבר משרד, בניגוד למעבר דירה, הינו מורכב הרבה יותר, מכיוון שהוא מערב אנשים רבים, רהיטים ולפעמים אף מכונות רבות. לכן, אין זה פשוט לעבור משרד, וזהו אינו מעשה שבשגרה. אולם קיימים מקרים בהם רוצים בעלי המשרדים להיטיב את תנאיהם, או במקרים אחרים לעבור למקומות מרכזיים אחרים, משרדים קטנים יותר או מעבר בגין שיקולים אחרים. להובלות משרדים יש לבחור חברת הובלות אשר מתמחה במעברי משרדים, עקב הרגישות הרבה המאפיינת נושא זה.

הובלות משרדים דורשות חשיבה מעשית

מכיוון שמעבר זה אינו פשוט לאף אחד מהמעורבים, יש לתכנן אותו היטב, באופן אשר יקל ככל האפשר הן על העובדים והן על שיגרת העבודה. יש לחשוב האם הובלה אחת תספיק בכדי להעביר את כל רכושו של המשרד ממקום מושב אחד לשני. במידה והתשובה היא שלילית יש להתקשר לחברת הובלות גדולה, אשר תוכל לקבוע מספר משאיות ליום זה. ככל שהחברה תתמחה בסוג זה של הובלות, כך המטרות יהיו בהירות מספיק ויובנו בין כלל המעורבים.

הובלות משרדים מסייעים גם באריזה מתוכננת

בכדי ששום דבר לא ייאבד, יש לבצע רשימות מסודרות של כל תכולת הארגזים, ובמקרה הצורך גם את יעדם (מבחינת המשרד החדש). כמו כן, יש צורך במספור הארגזים ובספירת כמויות באופן מדויק יותר. פעמים רבות, המשרד יכלול מעבר לכיסאות ושולחנות, גם פריטים יקרי ערך, כמו ציוד תקשורת ומחשבים אשר יש להוביל אותם באופן מקצועי. יש לתת תשומת לב להעברת פריטים אלה, הן מבחינת אריזתם המיוחדת והן מבחינת צורת ותנאי ההובלה הדרושים להם. חברת הובלות משרדים יכולה להציע הצעות ייעול מעצמה או להקשיב לדעת מומחי המשרד בנושאים אלה.

הובלות משרדים באופן מקצועי ואמין

מעבר לכך שחברת הובלות משרדים חייבת ניסיון והתמקצעות בסוג מיוחד זה של העברות, היא חייבת שיהיה לה ביטוח על נזיקין בהובלת הפריטים. יש לדרוש מחברת ההובלות לראות את הביטוח, ובהזדמנות זו לשאול על מספר אנשי הצוות אשר יבצעו את המעבר, זמן הגעה משוער וסך כל עלות וזמן התהליך. בשלב התמחור, כדאי להיות ברורים עד כמה שאפשר ולשאול כמה שיותר שאלות, בכדי למנוע עוגמת נפש פוטנציאלית לאחר מכן.

הצעת מחיר בקליק!

מלאו פרטים או התקשרו: 072-3307828